Wednesday, November 5, 2008

هل تريد دخل شهري من العمل علي النت ؟




هل تريد دخل شهري من العمل علي النت ؟
هل تريد دخل من النت او مرتب حسب ما تحدده انت عنوان مكرر نعم اعرف بل والموضوع مكرر ومنقول بعد ان اعطاني الاذن باستعمال الموضوع صاحبه وطبعا تغيير الريفل ولكني قررت ان ادخل شيئ جديد علي الموضوع حتي يصبح جديد
الجديد انني اطلب 20 عضوا يشتركوا تحتي وبعد ان يصلوا الي مبلغ التحويل ويحولوا الي البنك والبنك طبعا الرت باي ادفع انا لهم نقدا يدا بيد هنا في مصر طبعا بعد خصم 5% مصروفات تحويل يبقي نقول الخطوات تاني
تدخل تسجل تحتي في الشركات .
تبدء العمل في الشركات بالضغط علي الاعلانات او عمل ريفل جديد لك وبعد ان تصل الي حد التحويل تحول الي حسابك في بنك الرت باي .
بعد ذلك تحول الي حسابي انا في الرت باي .
بعد ان تحول الي حسابي في البنك اسلمك انا هنا في مصر مبلغك نقدا في مصر يدا بيد .
خلال خطوات العمل اكون باستمرار معك علي محمولي
باستعمال الموضوع وطبعا تغير الريفل ولكني قررت ان ادخل شيئ جديد علي الموضوع حتي يصبح جديد
مبلغ التحويل ويحولوا الي البنك والبنك طبعا الرت باي ادفع انا لهم نقدا يدا بيد هنا في مصر طبعا بعد خصم 5% مصروفات تحويل يبقي نقول الخطوات تاني :
تدخل تسجل تحتي في الشركات .
تبدء العمل في الشركات بالضغط علي الاعلانات او عمل ريفل جديد لك وبعد ان تصل الي حد التحويل تحول الي حسابك في بنك الرت باي .
بعد ذلك تحول الي حسابي انا في الرت باي .
بعد ان تحول الي حسابي في البنك اسلمك انا هنا في مصر مبلغك نقدا في مصر يدا بيد .
خلال خطوات العمل اكون باستمرار معك علي محمولي الخاص او علي الشات حتي نكون معا يدا بيد من اول الطريق الي اخره .
هذا وسوف اشرح للمتصل بي ان شاء طريقة العمل وكل خطوات العمل وكذلك قريبا سوف اشرح علي الموقع خطوات العمل بالصور لمن لا يريد الاتصال والله الموفق

No comments: